МАРКЕТИНГ КРЕАТИВНИ ТЕКСТОВИ – Copywriting

Copywriting је уметност писања сажете и креативне текстуалне форме о суштини Вашег бренда чија је сврха маркетинг промоција. Форма креираног садржаја може бити: званични документ, студија случаја, извештај, промотивни текст на друштвеним мрежама, промотивни слогани, радио џинглови, ТВ рекламе, огласи у медијима (промо материјал), адвертајзинг поруке, саопштења за јавност, матрице писане комуникације.

Веб сајт садржај је посебна copywriting категорија (SEO) јер подразумева стил писања који поспешује рангирање а потом и посећеност Ваше бренд презентације на водећим интернет претраживачима (Google, Yahoo).

brend-autorska-prava-seo-slicica-1

SЕО copywriting  (Search Engine Optimisation)  обезбеђује високо оптимизовану текстуалну форму у резултатима претраге преко кључних речи које најадекватније репрезентују Ваш бренд. HEO (Human Eye Optimisation) обезбеђује оптимизацију текста прилагођену људском оку. То подразумева прегледност садржаја која је постигнута кроз форматирање текста, истицање речи и поднаслова, комбиновање видео, фото и текстуалне форме.

brend-autorska-prava-zvezda-grafikon-slicica-2

Поред визуелног идентитета који оставља висок степен импресије на клијента, квалитетан copywrite чини и до 30% повећања промета и што је још битније омогућава да се адекватним позиционирањем текстуалне поруке упуте на праве адресе.

Рекламно писмо уз своју визуелну структуру и прилагођену писану форму оставља упечатљиву поруку у свести потрошача. Вешт copywrite подразумева: моћан распоред речи, звучан реченични ток и адекватне интерпункцијске знакове.

Креативно осмишљена тексуална форма је специфична интернет декларација која директно поспешује бренд позицију. Циљ, мисија и визија су три категорије које морају бити тематски обрађене кроз писану реч о бренду. Препознатљивост речениничних кованица, римовање слогова и везивање интересантних термина и асоцијација о бренду чини свеукупност бренд маркетинг комуникације.

brend-autorska-prava-pretraga-kljucne-reci-slicica-1

Правна заштита ауторског дела (copyright) је посебна врста писаног уговора којом је законским регулативама заштићена идеја о бренду као и реализован ауторски садржај.

Ни у дигиталној ери не изостаје значај писане речи.

Повезани чланци

© 2016 Бренд - Добре идеје имају намену.