Едукација

Визуелни идентитет

ВИЗУЕЛНИ ИДЕНТИТЕТ – Формирање дизајнерске аутентичности бренда.

Логотип односно скраћено лого је спој графичких елемената, симбола, илустрација или икона који означава производ, услугу, предузеће, догађај, особу, предмет или идеју.  Логотип је типографија (словна форма), док је знак визуелно решење које може да се заснива на цртежу, илустрацији, фотографији. Логотип (лого) представља прву визуелну конекцију бренда са потрошачем. Основни циљ овог дела визуелног идентитета јесте препознатљивост.

ЛОГОТИПИ

Боје се третирају на посебан начин обзиром да представљају део гране психологије где је јасно дефинисано значење сваке од њих.
Поред физиолошких реакција на боје, психологија боја се бави и проучавањем културолошко – традиционалних начина тумачења, који су дубоко усађени у свест људи и имају различиту симболику у различитим културама.
Узимајући у обзир научне статистике према којима боје изазивају различита емоционална стања, понашања и расположења, бренд фокус је усмерен и на ту својственост у циљу препознатљивог визуелног печата.

Графички дизајн представља комбиновање визуелних и вербалних елемената у једну организовану и ефикасну целину. Елементи као сто су: типографија, фотографија, илустрација, симболи и боје чине саставне делове визуелне комуникације. Основни циљ овог сегмента је давање адекватне форме и облика информацијама.

Корпоративни идентитет је комплетан графички дизајн визуелног идентитета бренда. Идентитет чини скуп графички повезаних компоненти који се пласирају аудиторијуму у циљу снажније имплементације свог препознатљивог визуелног садржаја. Елементи корпоративног дизајна су: визит карта, меморандум, коверта, флајер, брошура, цд, фасцикле, налепнице, оловке, мајице, роковник.

ПОГЛЕДАЈ ПРИМЕР

Фотографија као пратећи сегмент бренд менаџмента треба да буде у складу са квалитетом производа. Неадекватан фотографски приступ бренду може да буде погубан за компанију. Од изузетне важности је да професионална фотографија буде веродостојна употпуњена креативношћу која се пропагира уз бренд и пласира на тржиште. После логотипа, фотографија, као део графичког дизајна, чини наредни корак у визуелном приступу потрошачу. Естетика и оригиналност су кључне карактеристике фотографије.

 Илустрација представља детаљније објашњење, допуну или тумачење текстуалне форме. Као производ популарне културе, илустрован садржај је саставни део штампаних форми – магазини, флајери, књиге, огласи. Даје садржају још једну димензију, указује на срж идеје кроз метафоре, алегорије, симболе. Интригира посматрача да дешифрује поруку и употпуњује утисак о бренду.

Анимација је визуелна илузија направљена коришћењем ручно цртаних цртежа, компјутерски генерисаним сликама,  тродимензионалним објектима или комбинацијом ових техника. Било која форма графичког дизајна (логотип, фотографија, илустрација, симболи) подложна је техници анимације.

Видео продукција подразумева снимање, обраду и монтажу видео материјала. Презентациони материјал овог типа спреман је за емитовање у Full HD резолуцији за сваки вид пројекције. Пропратни звук је део секције аудио подршка који поред обраде постојећих звучних мелодија и ефеката подразумева и аудио продукцију. Истовремено окупирање чула вида и слуха проузрокује знатно снажнији ефекат у перцепцији потрошача… Циљ видео садржаја је да се служи комбинацијом информације и емоције у рекламној поруци. Таквом садржином шаље се свесна или подсвесна порука и креира се маркетинг комуникација.

ПОГЛЕДАЈ ВИДЕО

Повезани чланци

© 2016 Бренд - Добре идеје имају намену.